x

Oblikovna
27. 5. 2024

Izobraževanja učiteljev – erasmus+

Nekaj učiteljev SŠOF se je letos izobraževalo oziroma dopolnjevalo svoje znanje in nabiralo nove delovne izkušnje v tujini. Koordinatorko projekta v SŠOF, Aleksandro Ardalić, je zanimalo, kaj dobrega in koristnega je izobraževanje prineslo njim in šoli:
1. Kako vam je udeležba na tečaju oziroma sledenje na delovnem mestu koristilo pri vsakdanjem delu?
2. Kakšno korist so ali bodo od vaše izkušnje imeli drugi zaposleni in dijaki?

Objavljamo le drobce njihovih vtisov, če vas zanima kaj več, vas od tega loči le en klik.

Foto: Anja Tintor

Sava Kosmač:

  1. Predvsem je bilo na Srednji školi za dizajn v Beogradu zanimivo opazovati drugačen, bolj analogen pristop k oblikovalskim nalogam, ki so sicer podobne našim (kar izhaja predvsem iz nizkih finančnih sredstev, ki jih je šola deležna, in posledično slabše opremljenosti šole s sodobno tehnologijo).
  2. S profesorji Srednje škole za dizajn smo se dogovorili za nekatere skupne projekte, ki bi dijake obeh šol povezale na bolj osebni ravni; npr. oblikovanje plakatov v dvojicah, skupne predstavitve in korekture …

Saša Vitežnik:

  1. Vsekakor je naš sistem bolj digitaliziran, sistematiziran in urejen, vendar se prav zaradi tega preveč podrejamo birokratskim zapovedim odločevalcev, kar nam onemogoča, da bi bili kot šola še boljši.
  2. Če primerjam šole, imamo premalo ur za nekatere strokovne predmete. Kot šola bi morali imeti večjo suverenost in samostojnost, da bi sami razpolagali s strokovnimi vsebinami in urami, ki so namenjene strokovnemu kreativnemu delu z dijaki.

Damijan Kracina:

  1. Ogled dveh podobnih šol in prisotnost v njih sta vsekakor koristni izkušnji, predvsem zaradi primerjave med programi in predmeti, ki jih poučujem. Čeprav so predmeti zasnovani podobno, se izvajajo na zelo različne načine. Na obiskanih šolah je dijakov manj, veliko več ur imajo namenjenih strokovnim predmetom.
  2. Vsekakor takšne izkušnje bogatijo posameznika in mu omogočijo, da sam sebe vidi z distance, kar pomeni, da lahko vsak prevrednoti svoje lastno delo v šoli. Opazil sem – in s tem obiskom potrdil svoje mnenje – da je naša šola dobra, da delamo odlično in da so naši dijaki zelo kreativni, raziskovalni in imajo široko paleto znanj.

Beti Melkamu:

  1. Poleg novega znanja, ki sem ga pridobila in ga lahko uporabljam v svojem vsakdanjem delu, se je potrdila moja prepričanost o pomembnosti moje stroke ter moči in odgovornosti, ki ju imamo.
  2. Izobraževanje je bilo na temo integracije otrok s posebnimi potrebami, zato sem se odločila, da bom pridobljeno znanje in izkušnje delila znotraj strokovnega aktiva svetovalne službe ter jih uporabljala pri delu z dijaki in dijakinjami.

Svetlana Jakimovska:

  1. Sledenje na delovnem mestu me je spodbudilo k premisleku o lastnem delu. Ugotavljam da je osredotočenost na razvijanje temeljnih veščin likovnega jezika nujna in v korist dijakom.
  2. Koristni bodo predstavitev in primerjava sorodnih programov ter možnosti sodelovanja na natečajih gostitelja za dijake.

Anja Tintor:

  1. Med tečajem sem pridobila znanje o aplikaciji različnih metod v proces pouka, ki dijake ozaveščajo o globalnem državljanstvu, trajnostnem razvoju in podnebnih spremembah.
  2. Dijaki bodo z novimi metodami dobili svež pogled na globalne teme, kot so globalno državljanstvo, podnebne spremembe in trajnostni razvoj. Metode delujejo predvsem v smeri usvajanja aktivne drže in usmerjenosti k spremembam.

Zbrala in uredila: Marta Krejan Čokl

 

 

Arrow Small Up Gray
Dostopnost